tisdag 28 april 2009


Äntligen börjar våren komma hit upp i norr! Det blir lite mindre tid att pyssla efter barnen somnat, man blir ju så härligt trött av att vara ute hela dagarna. Jag har dock fått ihop ett kort till svärmor som skickas med i ett paket till henne.

Jag trodde att jag skulle göra många kort när jag började scrappa men jag har insett att jag tycker det är svårt att göra kort. Jag inspireras mer av att göra album i tex 15 x 15 cm formatet. Tycker ju också att det är otroligt roligt att vika olika askar etc. Jag har äntligen invigt och gjort askar med min Top score. Det blev ju väldigt enkelt att vika boxar. Jag håller just nu på att göra en ask till kära M som fyller år. Den får visas senare då den inte är färdigdekorerad.




Må så gott

1 kommentar:

  1. Men du gör ju jättefina kort! :-D Har kikat runt i bloggen, finns mycket fint här.

    SvaraRadera