tisdag 9 mars 2010

Förvaring

Jag har haft alla mina stämplar i en stor låda. Man vet var stämplarna är men det är inte kul när man letar en speciell stämpel. Jag har gjort en bok med BIA´n där jag stämplat upp motiv och laminerat sidorna. Stämpeln är stämplad på framsidan och på baksidan sitter stämpeln fast. Den första boken blev en bok fylld med Hänglar stämplar.


Då boken kommer att stå i bokhyllan har jag dekorerat den sparsamt så inget ska gå sönder. Nu återstår att göra böcker till de andra stämplarna också.

Må så gott

3 kommentarer:

  1. vilken underbar ide! Jag bli bara mer o mer sugen på en bia...*S*

    SvaraRadera
  2. Ååååhh, jag är så stolt över dig!! Guu va fint det blir!!!! Är också jag avundsjuk på din BIA..

    Hoppas att vi kan ses snart.. Ska bara fixa första arbetsträningspassen, så blir jag nog männisch igen..

    Miss you!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tom ti huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

    Tack för inspirationen. Burken här nedan är bara för underbar. Och en så snygg stämpelpärm. Nu blev jag mer sugen på att göra en sådan.

    SvaraRadera