lördag 15 augusti 2009

Album & presentpåse




Kära pappa har fyllt år och jag har bland annat uppvaktat honom med ett album och en ask som albumet ska ligga i. Stämpeln från hänglar och stänglar är målad med promarker pennor. Baksidan på albumet är också dekorerat men blev inte fotat. Har sedan vikt en "påse" med hans favoriter i, chokladbollar. Albumet är ett vikalbum där jag har använt albumblad som stomme och sedan mönstrat papper från Basic greys serie wisteria. Storleken på albumet har jag mätt efter en chokladkartong från marabou (blev 11 x 11 cm), vill att albumet ska ligga i det. I alla fall när det överlämnas.
Min scrappande granne som också kallas för Goa grannen är inte bara det, utan också datahacker!! Titta vad fint hon har gjort till mig! Mitt namn står i mitten men då jag bara tänkte vara Fröken paj här så suddar jag lite på namnet. Tusen miljoner tack goa grannen för detta!


Har sedan vikt en påse, stansat ut ett "fönster" med spellbinders och sedan täckt det med lite hårdare plast. Den fina stämpeln är från "Whiff of joy - Willow with cookies" och även den målad med promarker. Fina fjärilen har jag fått av goa grannen som hon gjort av tyg från en gammal gardin, tusen tack thyllan.

Må så gott

1 kommentar:

  1. För det första: Du gör så himla fina grejer!!
    För det andra: Det är jag som ska tacka!! Du är min mentor, mitt bollplank, min inspiration, mitt förråd för att låna grejer, en go granne och vän, fin mamma till min sons vän och mycke mer. Så tusen tack, ska du ha!!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera