fredag 14 augusti 2009

Ask

Tackar goa grannen för vår "scrapeftermiddag" igår. Det var mycket trevligt, jag fick massor av inspiration och har kommit igång ordentligt med att scrappa. Jag är i slutfasen av ett album med tillhörande ask och påse som ska fyllas med gosaker. Men allt detta visar jag senare för jag är inte riiiktigt klar.

Barnen är hos mina föräldrar och det blev naturligtvis en vikt ask att lägga det godis som barnvakterna ska få . Asken är vikt sedan tidigare och jag kommer inte ihåg namnet på papperet. Dekorerad med blommor och pärlor på ståltråd.







Må så gott

1 kommentar:

  1. TACK själv!! Man blev ju inte mindre peppad direkt, även om jag inte fick så mycket gjort just då... Mucho trevlisch och absolut inte sista gången. Hoppas att ni har en super-duper-mysig BF-kväll (eller ska jag kanske skriva Thyllan-fri kväll..)
    Kram och go natt!!

    SvaraRadera