tisdag 4 augusti 2009

Länge sedan sist...

Jag har varit på semester med min familj därför har det varit lite si och så med bloggandet... Vi har bilat från vår hemort i Västerbotten ända ner till Malmö. Hälsat på familj och vänner men också tittat när maken kört banracing på Ring Knutstorp. Allt kan väl sammanfattas med "Borta bra men hemma bäst". Otroligt skönt att vara hemma.

Jag och min svägerska var in till Malmö för att kolla in affärer och gissa vad vi gick rakt på? JP Hobby som hade utförsäljning i sin butik. 70% på allt i butiken. Lägger in en bild som visar mina fynd. Jag hade i förväg kollat in affärer som kunde vara tänkbara att besöka under vår bilsemester men hittade inget som passade, så jag jag är otroligt glad över detta.


Jag har knappt använt datorn medans vi varit borta så nu ska jag kika runt och snart sätta igång att scrappa igen. Må så gott på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar